söndag 13 februari 2011

värsta natten i mitt liv!

Hej på er! Inatt har jag känt på liv och död ungefär. Jag och Felicia var hemma hos mig och kollade på Melodifestivalen och hade oss och sen på natten gick jag hem till pappa och när jag kom hem dit mådde jag skit dåligt. Jag satt och nästan somna vid bordet för att jag var så utmattad, jag skakade som jag vet inte vad. Min hals gjorde skiit ont, jag kunde inte svälja så jag gick och spotta hela tiden. Men sen gick jag och la mig vid halv 1 nån gång. Jag somnade direkt men vaknade vid 2 igen och hörde att jimmy och dogge va uppe. Så var jag vaken till 3 typ och sen somnade jag. Linda väckte mig vid 4 och jag fick panik. Jag hade verkligen panik. Jag grät så in i h*****e och jag fick ingen luft. Vi gick ut i köket och linda berättade att Dogge hade ringt in till dom och frågat vad fan dom höll på med, för det lät som att någon stönade hela tiden. Och sen låg dom och lyssna och linda gick in till mig då var det jag som låg och gnällde och grät hur mycket som helst. Jag fick i alla fall en alvedon och så fick jag sova med Linda och Jimmy. Men efter 40 min ungefär så blev det värre, det var som att andas igenom ett sugrör och det är typ att inte andas alls. Så Linda skulle ringa ambulans och hela köret men tillslut somnade jag och vakna nu av att jag var jätte svettig , och när jag väl går upp då kan jag inte gå och lägga mig igen. Men nu har jag skrivit en hel berättelse här, men jag vill bara att ni ska veta varför jag inte bloggat på sistonde, just för att jag mår jätte dåligt och jag har inte ens någon dator för tillfället så det blir så tråkiga inlägg med ipoden. Men nu ska jag börja bröta lite så att dom andra kan vakna och göra mig sällskap. Och jag vill tacka min syster för att hon fanns där för mig inatt, jag trodde verkligen jag skulle dö.