tisdag 15 februari 2011

Hej på er! jag åkte ju in till akuten i söndags för att jag blev så himla dålig så fick jag glida runt på en rullstol där ett tag , sen sparka dom mig vidare till vårdcentralen där jag fick ta lite prover och vid 5 tiden fick jag veta att det var halsfluss jag hade, vilken historia va? nee men det var faktiskt riktigt läskigt att jag blev så dålig så jag knappt gick och prata med. Men jag var så trött och ville bara ligga ner men hela jävla tiden fick jag bara sitta upp. Och jag var så jävla arg för den där doktorn gjorde absolut ingenting, hatar honom. Men nu har jag fått medecin av världens bästa vårdcentral i alla fall och är på bättringsvägar. Så idag åker jag hem till min fina lya och får äntligen träffa mina älskade katter igen. Jag mådde jätte jätte dåligt igår kväll så jag orkade helt enkelt inte blogga, jag är ledsen men jag hoppas ni förlåter mig. Men nu ska jag äta lite och sedan åka hem. Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag, därför bjuder jag på denhär fina kärleks bilden, den är dock inte tagen nu, men för några veckor sen i alla fall. Men men , ha det bra och glöm inte kommentera. Jag hade kunnat ha en frågestund eller någonting sånt, men ni frågar ju aldrig någonting så det verkar ju inte uppskattat. men tänk på det i alla fall. Hej svejs! :)