lördag 29 januari 2011

Mysig kväll med brudarna!

 Så otroligt söt bild på finaste Nelly!:)


 Ser det inte bara för mumsigt ut?
 Vårat födelsedags barn!:)
 Jag och fina Linnea!
 Så fort man lämnar ifrån sig kameran blir det busigheter!;)
 Så ofantligt fin!
 Min sötnos Jackie!:)
 Vi fixade Linneas hår och kolla vilken heting ;)
Hej på er!:) Jag vet inte om jag nämnt detta på bloggen eller om jag vart så stollig och missat det. Men igår i alla fall efter skolan åkte jag och mina brudar in till stan och gick till Thai silk där vi hade bokat bord. För vi skulle nämligen fira vårat födelsedags barn Matilda. Efter att ha proppat i oss rejält med mat så tog vi oss en runda på stan. Jag hittade en tröja och ett par byxor. Men jag provade byxorna med leggins under så när jag sen tog på dom utan leggins var dom ju självklart för stora. Så dom ska jag lämna tillbaka + att jag tyckte faktiskt inte dom var snygga. Får väl fynda något annat fint i stället. Anledingen till att jag kan ladda upp bilder är för att jag är hos pappa. Jag sov här inatt eftersom mamma inte var hemma. Och jag saknar min pappsiplutt så jag ska gå ut och fråga honom om han vill gå ut och gå nu!:) så vi för höras senare. Pussen!