torsdag 27 januari 2011

Hej på er. Jag är verkligen då ofantligt trött på att alltid blogga från
Min iPod. Liksom hur kul är det ATG bara få inlägg med tex. Jag funderar på och lugna mig med bloggen lite och börja blogga mer seriöst när min kära far eller kära bror kan tänka sig att hjälpa mig med detta. Jag ska kolla om Jimmy kan ta en titt på den i morgon eller så. Får hoppas på detta. Men i morgon blir det stan med bästa brudarna för att fira födelsedags barnet Matilda. Det blir först äta på restaurang och sedan lite härlig shopping. Jag tror det kommer bli awesome. Men nu ska jag sova för har stått och provat kläder i typ 2 jävla timmar. Och dom det blev ser för jävligt ut må jag säga, helt svartklädd skriker emo om mig. Och tro mig min "emotid" är över för länge sen. Men men kameran hänger med i morgon. Så kolla min Facebook för där dyker det säkert upp nått:) sov gott mina kära. Puss på pannan!:)