söndag 12 december 2010



Det finns en kille som heter Alex som har en flickvän som heter Felicia, dom träffas väldigt sällan för att dom bor så långt ifrån varann. Men deras kärlek är så stark så dom håller ihop och när han saknar henne vilket han gör varje dag så dansar han. Och denna filmen har han gjort till henne och jag har aldrig gråtit såhär mycket i hela mitt liv. Han är världens snällaste kille och han bryr sig om en så himla bra verkligen. Han är som den store bror man alltid drömt om. Men kolla in den för den är RIKTIGT bra verkligen. Helt underbar kille verkligen och jag kan även länka hans tjejs blogg för där kan ni läsa om deras förhållande och hur dom kämpar tillsammans. Dethär paret värmer mitt hjärta och jag är evigt tacksam för att jag fick kontakt med Felicia och Alex, det finaste paret i hela världen. Här är Felicias BLOGG Alex har även en youtube sida också, men klickar ni på videon hittar ni den säkert. Vi hörs senare, puss!