lördag 27 november 2010

Tack!

Att man kan ha så mycket klokt och säga under en timmas tid är helt sjukt. Du har fått mig att byta rikting helt. Fram med det posetiva, bort med det negativa. Du har fått mig att inse att jag är en helt underbar tjej. Jag är värd exakt lika mycket som alla andra och ingen ska få trycka ner mig för att hon/han är avunsjuk på att jag kanske har en finare tröja, mer vänner eller mer uppmärksamhet. Jag är bra precis som jag är och jag skiter fullständigt i om någon annan säger något annat. Ingen känner mig bättren mig själv och jag vet vad jag har gått igenom och ingen annan kan berätta för mig hur jag ska vara. Men att få höra såå många kloka ord och verkligen ta åt sig det trodde jag verkligen inte. När någon annan sagt till mig *vad fin du är* så skrattar jag bara eller liksom pratar bort det. Men vafan jag är fin på mitt sätt. Jag är bra på mina saker liksom. Jag har hört det sååå många gånger men aldrig tatt åt mig, Jag hör ofta att jag är en rikigt grym och go tjej. Jag är glad för att jag fortfarande lever och det är menat att jag ska leva annars hade jag varit död för 3 år sen. Men någonting håller mig kvar och jag vet att en dag så kommer allting bli bra och när den dagen kommer ska jag ha båda fötterna på jorden och va beredd. För jag förtjänar att vara lycklig. Tack tack tusen tack. Det betyder enormt mycket för mig att ha ditt stöd.