lördag 27 november 2010

Dag 6 & Dag 7

♥ Dag 6 – Min dag. (igår då alltså)

Jag gick upp kl 6 och gjorde mig iordning. Sen gick jag till bussen och mötte upp Felicia vi tog bussen till skolan och hade vanliga lektioner men kvart över 1 så hade vi lucia övning. Efter skolan åkte jag och nelly hem till mig och åt pizza och sen drog vi vidare till dalsjöfors och träffade Felix och elin. Vi hängde lite i korridoren hahah och sen åkte jag , elin och felix hem till mig. Min syster hade fest så vi pratade med lite folk och sen drog dom och felix med så jag och elin satt och snacka och sen somnade vi.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.






 glada brudar


Jag har många bästa vänner men vissa har jag vart bästa vän med längren den andra. Men den senaste tiden har jag vart mycket med Elin Nilsson. Hon är min skatt, min ängel och mitt liv. Vi började prata på msn tror jag och jag litade på henne DIREKT, Jag visste att jag kunde säga allt till henne och hon va så förstående. Hon lyssnade och hade alltid kloka svar. Jag är alltid glad när jag är med henne och det är så himla enkelt och bara vara mig själv med henne. Hon är fin och hur rolig som helst. Hon är lika galen som jag och vi har jätte kul ihop. Vi planerar alltid saker tillsammans och bestämmer oss för att de och de året ska vi åka dit och göra de. Typ , det är så himla kul och vara med henne och vi har aldrig tråkigt. Det har alltid varit enkelt och prata med henne, i början så snackade vi skit mycket. Det var inte så att det blev pinsam tystnad utan de va väl mer att vi prata i mun på varann och nu pratar vi om allt och alla. Vi gillar samma musik och vi ska börja i boxning snart med. Vi har vart i Stockholm tillsammans vilket var heeelt underbart. Och i Stockholm bestämde vi oss för att i sommar ska vi åka till skåne, småland, jönköping, danmark, kungsbacka och ev. stockholm igen. Vi ska fira mini jul, nyår och jag fyller år en månad tidigaren elin så jag ska vänta tills hon fyller år med att gå ut på krogen så ska vi gå ut på hennes födelsedag. Vi har massvis med framtidsplaner och jag MÅSTE hänga med henne till Barcelona någon gång med. Jaa vi har verkligen planerat in flera år tillsammans. Vi ska åka till Thailand och aa det tar aldrig slut. hahaha men ni får lite underbara bilder på mig och på min finaste älskling, Jag älskar dig Elin du är allt och ännu mer. Jag tänker aldrig släppa taget om dig för du betyder så galet mycket för mig.