torsdag 25 november 2010

Blir så J'vla förbannad!

Jag har vart inne på en sida som heter http://www.borasfinest.com/ och på den sidan kan man rösta på alla borås tjejer om vem som är snyggast. Då ser det ut såhär som här uppe 2 bilder är jämte varann så röstar man på vem man tycker är snyggast av dom. Och den som har mest röster hamnar på topplistan. Och det är så sjukt jävla patetiskt. Man FÅR inte göra såhär men dom har gjort det ändå. Och man kan inte ta bort sin bild heller utan alla sitter och röstar på om man är fin eller ful. Och det känns ju JÄTTE roligt. Asså seriöst , dom personerna som gjort denhär sidan är ju helt seriöst dumma i huvudet. Blir så himla arg på sån här skit. Hoppas dom blir tagna för dethär är ett riktigt allvarligt brott. Jag och min syster är med på sidan och jätte många av mina vänner. Fyfan säger jag bara!