tisdag 31 augusti 2010

Kalas hos mormor!

Min busiga kusin

Min fina kusin Zack & Jag!

Han ville visa sin kojja på skolan så klart jag joina.
Jag må hon leva jag må hon leva....
Tårta 1
Min knäppa morbror.
Tårta 2
Min morbror och hans fina fru Anna.
Erkänn sexig...
Mums asså...
Vin, vin och bara vin...
Best friends berlocken jag och amelia har, hon har den andra då.
Sötnos där.
Sminkade mig på 2 min helt seriöst, fyfan...
Snyggaste morsan i världen.
Kortet mamma gav till mormor.


Tjosan!:) Nu är jag hemma efter en mysig kväll hos mormor. Hon fyllde nämligen 66 för ett tagsen och hon åker alltid iväg för hon vill inte bli firad men hon slipper minsann inte undan, haha... Så halv 6 gick jag upp till mormor och där var mamma,mormor och min söta kusin Zack, och sen kom Anna och tillsist Thomas. Vi hade mycket mysigt och Zack tjata hela kvällen om att jag skulle hänga med till hans kojja på skola. Så snäll som jag är tog jag på mig skorna och knalla upp till skolan. Sen hjälpe jag mamma med tvätten och sen följde hon mig hem. Så nu är jag hemma. Linda & Jimmy kollar film och jag fick låna jimmys hörlurar så lyssnar lite musik. Men nu ska jag chatta lite med vänner. Puss!!!