lördag 28 augusti 2010

Hejdå kramar på kö!
WM!
Världens finaste pojkvän!
Amelia hade bakat en tårta som vi hämtade med moppe(y)
Åt vänster: Felix,Felicia,Amelia,Jackie,Jag & Samuel (max bakom kameran)
Vi sjöng för jackie!
Felix gullunge!
Coolingen max!

......................................................................................................................................................
Hejsan svejsan!:) Jag vet att jag har blivit värsta natt bloggaren men asså jag har haft fullt upp hela dagen. Först skolparad sen in till stan med Felicia & Jackie, köpte nya skor. Åt på subway och sen drog vi hem till mig. Max och Felix kom dit, jag färgade lindas hår. Sen kom Samuel hit. Sen kom Amelia och tillsist Jackie. Och då åkte jag och amelia hem till amelia och hämta tårtan som amelia bakat till Jackie. Fattar ni hur rädd jag var och tappa den. Jisses. Det tar ungefär 2 min till mig från amelia med moppe och vi kom på en låt som vi skulle sjunga för jackie. Den går såhär: Vi kommer sakna dig, vi kommer sakna dig, vi kommer sakna dig i 100:e år. För nu ska du flytta, för nu ska du flytta, för nu ska du flytta bort från vårat lilla gäng. Haha jag började nästan gråta. Jag vet att jag är känslig. För er som inte fattar ett skit av vad jag säger så är det såhär att Jackie har bytt skola och ska flytta 2 ½ timma ifrån oss. Och vi har liksom alltid hållt ihop. Vi bildade ju WildMark! Vi väntade på bussen i 3 timmar, vi gick till målsryd, vi grilla i regn och åska. Vi har liksom alltid vart fyra, och nu blir vi 3 så vi kände att vi va tvungna och ha "ett sista minne tillsammans" Så nu har vi firat. Som tur är kommer hon hem varje helg. Så nån studie dag kanske vi drar till henne. Aja de blir säkert bra. Vi ska INTE skiljas i alla fall. Jag har redan förlorat henne en gång jag vägrar göra det igen. Nu kommer en liten text till Jackie: Jackie, första gången du klev in i vårat klassrum så tänkte jag. Hon måste vara med oss. Och så blev det. Du provade lite andra först men sen kom du till vårat "gäng" och där stannade du. Vi blev bara tajtare och tajtare och sågs i stort sätt varje dag. Vi hade alltid så sjukt roligt tillsammans och vi älskar ju pannkakor båda två men vi kommer aldrig överrens om hur mycket salt det ska vara. Innan sommarlovet så gled vi isär och var ovänner väldigt länge. Jag var deppig, ledsen och helt förstörd. Jag sa många dumma saker till dig och du gjorde de till mig med. Jag trodde aldrig vi skulle bli vänner igen men det blev vi. Vi sa att sommaren 2010 skulle äga sönder men vi gick skillda vägar. Men jag är så glad att vi är "tillsammans" igen. Du är min ängel utan vingar. Du kommer alltid vara min allra bästa vän och ha en speciell plats i mitt hjärta. Jackie du är den finaste och mest underbara människa jag känner. Jag kommer sakna dig. Jag kommer sakna oss. Jag hoppas vi ses ofta och inte slutar umgås. Jag älskar dig, nu och föralltid!
Nu ska jag sova. I morgon blir det en liten tripp till stan och sen kanske vara med Felicia och sen vara med Samuel. Sov gott. Puss!