fredag 30 juli 2010

what?


När jag går in på min systers blogg så blir jag ganska förvånad för i varje inlägg hon gör finns det alltid någonting som är lite extra intressant. Ibland tänker man men va i helvete och ibland sitter man och bara glor. För man undrar varför allting blir så överdrivet. Haha sov inte hemma och då skulle linda ha ansvaret och se till så jag kom hem med 20 i 11 bussen men nån jävla barnvakt har inte diskuterats. Snälla söta jag är 15 år. Jag klarar mig riktigt bra själv. Jag har bott själv förut då hade jag fan ingen barnvakt som såg till att jag var hemma innan 11 varje kväll. Jaa jisses. Hon vill nog ha något intressant och skriva om och eftersom jag är mycket "kändaren" henne så är det klart hon skriver om mig så alla läser hennes. Haha nej jag skoja bara hon är för söt. Men för att min kära syster inte ska döda mig när hon läser dethär får jag nog länka henne lite grann. Hennes blogg hittar ni HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar