fredag 30 juli 2010

Elin Nilsson!

Jag har suttit och tänkt och tänkt nu en bra stund och vet ni vad jag kom fram till. Att denhär underbart snygga bruden på bild har förändrat mitt liv. Sen jag börja prata med elin så har allting blivit så jävla bra. Hon är den absolut bästa och prata med när det gäller allting. Som när viktor gjorde slut med mig så fanns hon där för mig även fast hennes förhållande med simon gick åt helvete samma tid. Hon torka tårarna och fanns där för mig, Hon får mig alltid på bra humör. Vi har inte känt varandra i ens ett år och jag älskar denhär tjejen så galet jävla mycket. Hon är bra på alla sätt och en riktig dunder kvinna. När jag träffade henne idag i stan så blev jag så glad och det blev nog hon med eftersom jag fick en stor smaskig puss. Jag måste verkligen ta vara på denhär tjejen för jag kommer aldrig i hela mitt liv få en bättre vän. Elin du ska veta att du är hela min värld. Det finns ingen som bryr sig så om mig som du gör. Alla gånger du stått vid min sida och alla gånger du tröstat mig och sagt att allting löser sig. Jag älskar din humor och din charm något enormt. Jag skulle aldrig klara mig utan dig. Det är du som får mig att gå upp varje dag och göra mig redo för en ny dag. För jag vet att vad som än händer så finns du där för mig och jag släpper aldrig din hand elin. Du är den underbaraste i världen. Jag älskar dig så sjukt mycket. Glöm aldrig det. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är trött efter att ha skrivit allt detta om elin. Jag gråter när jag tänker på henne för jag saknar henne varje dag. Bra när skolan börjar så vi kan ses VARJE DAG! Puss & Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar