lördag 24 juli 2010

Tur att jag hade cola glaset för verkar nästan som en censur bild
You make me smile baby
aaaw(a) cute little me!
18 timmar utan sömn får mig så snygg på bild.
Good morning everyone! What´s happening today? Im going to... nee jag suger på engelska så ingen ide jag försöker. Men fin början va? :) I know im the coolest and the best. Nu när ni går in och läser min efterlängtade blogg efter eran natt tillsammans med någon eller ensam. När ni vaknar från eran bästa dröm eller er värsta mardröm så går ni in här och tänker är Amanda redan vaken!? Ojdå det var en redig tös det som går upp så på morgon kvisten. Jaa vilken fin ung dam. Men då måste jag få tilläga en liiiiiten detalj att jag har inte gått och lagt mig än. Haha, jag tänkte såhär att jag gör juh endå ingenting på dagarna de är ju på kvällarna allting händer så om jag är vaken hela natten så sover jag på dagen så sen på kvällen så är jag vaken igen. Jag tycker det är en super bra ide. Jag borde ha en sånhär Kategori: amanda tänker till! för jag kan inte bara leva mitt liv utan om det händer nått eller att jag ser eller hör någonting så får jag alltid en idé eller tanke på vad man kan göra med dendär grejen eller vad det betyder det hon sa eller så liksom. Mitt liv är täckt med frågor. Jag borde gå till någon som vet allting och ruska av mig det. Så jag får svar på alla mina trevliga små frågor. Vad ska ni göra idag då? Jag är i Varberg och det är verkligen kanon väder här. Jätte fint. Så jag hoppas alla har samma tur som jag. Det regnade juh hela dagen igår i Borås, huanamma vad tråkigt. Just det jag har juh inte berättat om att Jimmy "köpt" en hoodie av mig. Jag kanske aldrig visat den i bloggen men det är en sweet hoodie med rasta färger. Men den är ganska lång på mig typ ner till knäna. Och jag har alltid vart förälskad i hans vita sweet linne så vi gjorde en deal på att han får hoodien och jag linnet. Den hoodien kostade mig 600 :- dyraste tröjan jag någonsin köpt typ. Så jag var ivrig och tog på mig linnet direkt så börja jag klia på ryggen och så klia det på magen och det slutade verkligen inte klia. Kliade sår och grejer. Och så senare när vi kom till varberg så kliade det as mycket så jag börja fundera och tänkte att det är säkert tvättmedlet jag inte tål. För det kliar så jävla mycket verkligen. As jobbigt. Så kan det vara tvättmedlet som gör så mot mitt hår. Men jag ska nog sova nu. Ha det bäst pansarhest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar