lördag 24 juli 2010

Lördag!

Hej Alla underbara fantastiska älskade läsare. Vad har ni för er idag? Jag ska gå igenom hur man kommenterar för ni verkar inte fatta att man faktiskt ska kommentera bilderna. Ni trycker på kommentarer 0 brukar det stå på mig, hahah så står det Kommentera som: Så tar ni Namn/webbadress eller Anonym och så skriver ni eran fråga eller vad ni nu vill säga och så trycker ni på skicka kommentar. Enkelt eller hur. Så använd den funktionen nu annars är det ju ingen vits att jag har ett kommentars fält. Jag hade tänkt göra en liten bloggvideo till er idag men jag hittar inte kameran. Så får se sen när pappa kommer hem så får han leta. hahah... Jag hoppas verkligen han har med den för jag tänkte gå en rundvandring i stugan och visa utanför och sådär. Men nene ska kameran vara tjurig och inte komma fram då får det va. Jag vet att den ligger i pappas data väska men jag vette fan vart data väskan är. Ärligt hur kan man tappa bort en data väska. Dom är ju enorma det borde inte gå. Jag är typ sur jag var ju as taggad för bloggvideo. Amelia är så himla söt hon bah: aa men sitt du där och sörj över elshan som du inte ens träffat. Du är värd nått bättre. Asså hon va blodigt seriös. Det är därför jag är vän med dom eller det är ju för att dom alltid ställer upp och är så grymt bra vänner men också för att det kommer så sjukt roliga citat från dom. aa jag älskar mina tjejer. Men men nu ska jag fortsätta leta efter kameran. Vi hörs sen gullungar, Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar