onsdag 28 juli 2010

Skara Sommarland!

Hej på er underbara läsare!:) Visst har det vart varmt idag. Vad ska man hitta på liksom. Jo vi packade ihop en liten väska och satte oss i bilen och brummade till skara sommarland men det var visst inte bara vi som tänkte så. Vi stod i kö till biljetterna i över 40 min. Och det var helt knökfullt och hur varmt som helst. Men när vi köpt biljetterna så gick vi in och vi såg fram emot att få åka tranan jätte mycket men då är den ur funktion så vi kunde inte åka den. Jävla skit. Men vi åkte massa annat kul. Sen badade Linda & Jimmy i vattenlandet medans jag och mamma satt och solade på varsin handduk och tittade på trevligt folk (snygga killar) jaa mycket trevligt. Men dagen har vart kanon verkligen skit kul hela dagen. Ingen har bråkat eller någonting. Jag har filmat idag men det är fortfarande cp när man ska lägga upp bilder och videos. Så jag lägger in videorna nästa vecka när jag kommer hem till pappa. Men jag lovar att jag lägger upp dom. På hemvägen stannade vi till vid en liten mysig vägkrog kanske man kan kalla det. Fast det var inte en vanlig korvkiosk utan man kunde sitta inne och äta och det var lite större också. Det var super gott. Sen hittade vi en godis affär precis jämte där dom sålde 400 sorters godis. Man typ: hmm vad ska jag ta. Hahaha så det blev en liten godis påse hem också. Men nu sitter jag med en papperstuss stor som en jävla tampong i näsan och försöker stoppa mitt näsblod. Det går la sådär, Så när jag vaknar i morgon kanske jag är alldeles blodig :S det hade vart läskigt. Men men, nu ska jag sova. Ni får ha det så bra älsklingar. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar