onsdag 28 juli 2010

Onsdag!

Hejsan hejsan!:) Anledningen till att jag bloggar såhär sent på dagen är för att internet har krånglat och så så nu lånar jag min systers dator. Bilden är svin gammal men det är den enda bilden hon hade på mig på denna datorn som ser hyffsad ut. När jag vakna i morse så hörde jag mormors lilla stämma genom dörren så hon va här och hälsade på. Kl var visst ett när jag vakna idag trodde det var tidigare. Jag älskar min familj som låter mig sova i alla fall och inte väcker mig. Det här är min syster när hon väcker mig: *slänger upp dörren och stampar in* AMANDA GÅ UPP NU FÅR DU GÅ UPP!!! *skriker och drar i täcket, hoppar i sängen och skriker lite till* AMANDA GÅ UPP NURÅ VA TRÅKIG DU ÄR GÅ UPP!!! *om jag inte går upp då så börjar hon kittla mig* Jag blir fruktansvärt arg många ggr och då undrar hon varför jag blir så tjurig. Då tänker man liksom Hah?? här ligger jag i drömmarnas land i världens skönaste säng och sover och hon kmr in och bara slår en yxa i hjärtat på mig typ. Och hon undrar varför jag blir arg. Ja herregud. Haha men när jag gick upp så käkade jag frukost och sen börja jag och mamma röja i mitt rum. Gud vad nöjd jag är nu. Det är verkligen super fint. Jag har flyttat sängen och lagt bokhyllan ner. Och röjt ut massa saker. Jag kanske kan lägga in en bild sen när jag är helt klar. Nu ska vi bara måla om i rummet sen är jag helt klar. Jag har även fått tillbaka bäddsoffan vilket jag är galet glad för, för den är jätte bra och ha. Min säng är inte alls stor så när nån kommer och sover över får dom ligga i en resesäng som är as obehaglig. Och jag och mina kompisar brukar sova tillsammans när dom är här så nu kan vi ju det i bäddsoffan så kan jag ha många som sover över. Perfekt. Jag har även tatt ner mina tokio hotel plancher eftersom jag inte diggar dom längre. Hahah... jag sa adjö och kysste dom ömt. Hahah nedå men jag har sparat dom i lådan så jag kan kolla på dom ändå. Nu sitter jag och har tatt en paus från allt slit. Dagens outfit är rosa mjukis shorts, en tränings topp och en sjal runt huvudet. Det är sjukt varmt i lägenheten och när man sliter så som vi gör så blir det dubbelt så varmt så det är gött och gå med lite kläder på sig. Jag känner mig ganska snygg när jag går här och visar min tjocka mage och det ser ut som jag inte har nått hår och osminkad. Så jävla snygg asså. Tur att det bara är min kära lilla familj som ser mig då. hihi... Men jag hoppas alla har haft och kommer ha en fortsatt trevlig dag. Vi kanske hörs lite senare. Beror på hur trött jag är när mitt rum är klart. Men det kanske kommer en bild på hur det blev sen i alla fall. Joo just det måste berätta en sjukt gullig sak bara. Amelia ringde mig nyss och så hörde man bara en man sjunga: amanda du är så underbar. Haha och sen kom amelia till telefonen. Hej det är amelia och så skratta vi massor, hon bah: jag skulle bara ringa så du fick höra låten jag och felicia hitta precis den. Haha så himla söta dom är. Jag älskar mina brudar så galet mycket. Men nu ska jag inte störa mer. I morgon är det t-kväll och jag ska nog gå med min syster om inte någon roligare vill gå. Haha... Men men, vi hörs senare eller i morgon. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar