lördag 27 februari 2010

Hej!

Blir ett sorgset inlägg nu, är så jävla ledsen och jag har lovat pappa dra till skolan på måndag hur fan ska det gå. Asså alla "kompisar" som "ställer upp" hjälper inte precis med alla era fucking sms. Jag mår skit dåligt och det kan inte ni acceptera. Fatta nån gång, även jag kan må dåligt. Snälla visa lite hänsyn. jag orkar inte med mer skit nu. Snälla kan ni inte bara fatta att även jag behöver lite egen tid. Jag mår inte bra så snälla bara förstå. Nu ska inte jag och Linda vara så himla osociala, farmor är faktiskt på besök och ska kolla melodigestivalen med oss. Så nu ska vi kolla på massa gamla bilder och jag lovar att det kommer in några såna på bloggen också. Jimmy är i skejthallen men kommer nog sen. Dennis är och gymmar och pumpar upp musklerna men när han kommit hem och duschat då jävlar ska han ta igen alla dagar han inte hunnit bry sig om mig...:( Men han ska ta igen det idag:) Jag älskar dig Dennis glöm inte det. Puuuuuuss på er alla andra också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar