lördag 27 februari 2010

God natt!

Godnatt alla mina kycklingar!(snart påsk)


Nu har jag skickat runt till flera 100 människor att dom ska rösta på mig i tävlingen så hoppas ju på att dom gör det. Jag vill tacka en tjej speciellt mycket som röstade på mig fast hon inte kände mig. Det var riktigt snällt gjort. Och jag vill bara säga, moget att skriva så till nån ni aldrig pratat med. snacka om och döma nån för utseendet. Aja shit the same. dom får hålla på bäst dom vill. Nu ska jag i alla fall sova för alla andra har lagt sig och det är ju lite läskigt att ligga och lyssna på tysnaden. Usha då! Så nu ska jag sova. Har inte kunnat prata med dennis idag för dom har strömavbrott. Men det blev väl några sms nu på kvällen i vilket fall.. Saknar min älskling ju:) Men hoppas alla haft en lika rolig dag som jag i alla fall. Jag har vart glad 75% av 100 idag. Vilket är posetivt. Men det är bara för att alla gulliga människor röstat på mig. Så det måste ni också göra. Jag vill säga stort tack till Sabina och Izabellah som länkade mig på deras bloggar det var till stor hjälp. Så tack! Nu måste jag verkligen sova håller på att slockna hela tiden. Ska bara fylla på vattenflaskan och skicka några söta godnatt sms till alla mina älsklingar. Sen är även min dag slut. Puss på alla godingar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar