söndag 26 februari 2012

Söndag!


Vaknade upp med två killar över mig idag. Jag förväntade ju mig lite upp passning på morgonen med pussar och kramar och kli på ryggen men nedå då är det rena våldtäckten istället. hahaha. Vaknade med hemska smärtor i kroppen och har därför bara tatt det lugnt. Igår hade jag lite "fest" här igår. Hade dom allra närmaste hos mig och vi hade det fett jävla roligt. Många skratt blev det och jag däckade vid 7. hahah nee. Men sebbe och viktor sov hos mig inatt och viktor var den som slöt ögonen först. Jag la mig i sängen och somnade strax där efter. Ville vaknat i armarna på någon av mina män men ne dom skulle va tjuriga och sova i varsin säng. Först låg dom och knödde i soffan och jag helt själv i dubbelsängen och sen la sig viktor inne i 90 sängen. haha kanske ska slänga ut soffan och 90 sängen när dom ska sova här nästa gång så dom måste sova med mig ;) hihih. Smart tjej hon där Amanda Scherbetz. Men men. Idag är det söndag och vi vaknade kl 8. Nu har killarna dratt hem och jag har vart ute med Tomzan på balkongen och försökt få lite värme men blåser fortfarande lite. Så väntar i några timmar och går ut sen igen. Ska laga god mat idag och bara ta hand om mig själv. Jag är så himla glad nu när vädret är så härligt och när mina älskade vänner har varit med mig. Säger bara det att vi kör snart igen. Jag skulle ju vara hundvakt nu i helgen men inte helt hundra det blir så. Men i så fall blir det helgen efter så bara och längta nu.  Tycker det ska bli jätte roligt. Jag kommer ta massa bilder på henne så det missar ni inte. Och hennes "mamma" är hur snäll som helst. Vi kom jätte bra överrens. Så dethär kommer bli kanon. Men nu ska jag lyssna på lite musik och även ladda ner lite sköna sommarlåtar om inte mitt internet är för segt. Hoppas ni får en underbar söndag och missa inte Big Brother ikväll för ikväll är det ju första elimineringen. Vem tror ni åker ut? Vi hörs ikväll.