måndag 27 februari 2012

Min dag genom iphonen!


 I love my guys!


 Att få mysa i hotellsalen i skolan och gosa ner oss i sängen är aldrig fel :)
Hade choklad provning i skolan idag ;) haha lite lyx och gå min linje ;)


Jag har haft en helt underbar dag. Tyvärr var inte Elin i skolan vilket var super duper tråkigt men har ju mina guys och det är ju mer än bäst. Massa mys hela dagen. Har vart en fruktansvärt go dag och tyckt att allt vi gjort vart roligt. Men idag har jag spenderat lite tid med min mamma och hon har stuckit hål på min rygg. massa ont gjorde det. Jag grät och skrattade för jag grät tills jag tappa andan haha ;) mamma kunde inte hålla sig för skratt och vi bröt ihop totalt. haha känns så skönt. Jag kollar på 112 på liv och död. SÅKLART. Vad annars :) hihi. I morgon är det servering och det är sista serveringen på året. Känns jätte tråkigt för kommer sakna Jillan ;) hihi. men hoppas det kommer gå bra. Men känner bara att jag babblar på. Ska kolla Big Brother sen. Har haft en jätte mysig dag och hoppas ni också haft det. Vi hörs i morgon. Puss!