onsdag 15 februari 2012

Hej på er!

Jag lovar er ett bättre inlägg i morgon men jag är så otroligt trött så ska sova nu. Men jag drar min dag lite snabbt här. Ställde kl på halv 11 i morse , väckte lisan fisan. Fixade oss. drog in till stan. kollade runt lite. Hon åkte hem. Jag träffa syster. Åkte till mammas jobb. Myste med bebisarna. Åkte till mormor. Klippte mormor. Åkte hem. Träffade hundägare och hennes underbara pitbull som jag ska vara hundvakt åt. Felicia var här. pappa kom hit. Vi åkte hem till honom. Körde hem felicia. Åkte hem till pappa. Åt god mat och spelade wordfeud. Pappa körde hem mig och linda. och nu har jag bäddat i soffan för älskar och sova här. Haha har 2 sängar men sover i soffan ;) tomzan sover i 120 sängen och theodor i 90 sängen och jag i soffan ;) så det ska vara. Men nu ska jag krypa ner under täcket för det är jätte kallt. Sov gott. För det ska jag