söndag 19 februari 2012

Big fucking brotger

Då var det dags. Jag har aldrig följt big brother men nu har jag bestämt mig för att följa det alla 100 dagarna. Det känns som det kan bli nice ;) Än så länge har 2 stycken gått in i huset och tjejen är ju helt blåst. haha. Men jag kanske skriver god natt sen. We will se. Men i morgon börjar skolan och känns bra och träffa mina kompisar igen. Men det här med timvis lektionstid och läxor det är man inte lika taggad på. Men nu ska jag köra järnet till sommarlovet. Bara att göra sitt bästa och kämpa för då mår jag bra i alla fall sen om alla andra satsar på VG och MVG så är det ju upp till dom men jag gör dethär för mig själv inte för alla andra. Som i min förra klass var allt en jävla tävling om vem som fick högst betyg, flest rätt, sprang snabbast osv. Man han knappt andas efter ett prov innan alla stod lutad över en och frågade vad man svarade på alla frågor. Så man hade mer press och då blev det för mycket till slut så man sket i det. Men nu gör jag det för mitt eget bästa och för att jag själv ska känna att jag presterat bra. Men vi hörs. Pussen!