torsdag 29 december 2011

Godnatt!


Jag hinner bara med ett kort inlägg idag för jag ska gå och lägga mig nu för i morgon ska jag upp med tuppen och dra mig mot Göteborg för lite shopping :) Ska bli sååå roligt. Älskar göteborg. Men men denna filten köpte jag idag. Passar inte så bra till överkastet som ligger under men la den bara där medans jag tog kort. Ska sova med den inatt. Den var lätt värd pengarna. Men nu ska jag inte tjata mer. Kan bara meddela att jag vart i stan idag som ni vet och sen drog jag upp till mammas jobb och överraska med fika och sen ner till stan och träffa min syster så drog vi oss mot pappa och åt där med pappa, farmor och mormor britta. Vi röjde även i huset eftersom vi har våra grejer kvar där och varken jag eller linda bor ju hemma. Det är massa kvar men vi ska hämta de en annan dag när vi har mer plats i bilen. Men jag hoppas ni får en bra dag i morgon så hörs vi i morgon så visar jag mina kap :) Puss o kram!