tisdag 27 december 2011

Förlåt!

Jag är ledsen för sämsta uppdateringarna. Men såhär vid jul har det vart lite stressigt och nu efter jul har jag känt mig väldigt nere. Och ledsen. Inte velat göra någonting bara ligga framför tv:n och kolla på film. Jag vet inte vad det är med mig. Men ändå om jag inte vill gå utanför dörren eller någonting så har jag ändå bestämt mig för att hitta på saker. Så i morgon blir det till att tvätta och även träna. Kände att det behövs såhär efter all julmat och godis man ätit. Så drar iväg och tränar i morgon. På torsdag drar jag till Göteborg och gör åt mina julklapps pengar. Och på fredag ska jag jobba. Så då blir det till att ställa klockan och göra sig i ordning för en dag med dom små änglarna :) Sen är det ju nyår och har inte riktigt bestämt vad jag ska göra där. Men jag tror ändå jag vet. Ni får veta när allt är bestämt. Med tanke på att jag är hungrig 24/7 så ska jag laga till lite gott käk och äta. Jag ska köra igång med bloggen ordentligt nu. Ska ta med kameran och fota allt. Och snart får jag min Iphone med så då kan jag ta massa härliga bilder :) Vi hörs senare. Puss o kram!