torsdag 24 november 2011

Till Jultomten!

 Denna helt gudomliga byxdress skulle jag gärna bära på beachen 2012 ;)
 Gillar färgen men jag hade ändå valt en svart
 Behöver en ny vinter jacka. Hjälp???
 Ser gossig ut!
 ?
 Kääääär i den gröna!

 Bigsize tisha. Det bästa klädesplagget som gjorts!
 Helt seriöst. Jag är helt kär i denna. Jag hade haft på mig denna varje dag i veckan kan jag lova. Så äckligt jävla snygg. Ge mig!!!
 Alltid velat ha och kommer alltid vilja ha!
 Jag vet inte vad det är med mig och indian loggor, men jag är helt kär!
 Gosplagg!
 Mammas älskling!
 SÅÅÅ SNYGG!
 Jag funderar på att köpa dessa fast dom svarta. Jag tycker dom är äckligt snygga. Inte riktigt min stil men jag tycker det är något speciellt med dom som får mig att bli helt kär. Tomten blir det några såna till mig i år? (a)
 Vill nog inte ha några min hade ändå velat prova. Detta är inte JC lita skor utan kopior. Billigare. Men ändå rätt lika?
Mums ;) Kommer känna mig som en modern häxa som ska till blåkulla ;)


Hejsan hoppsan! Hur står det till här då? Jag har tatt mig en sväng på modekungen och kollat runt lite och se så mycket fint jag hittade. Tror faktiskt min vinterjacka kommer komma härifrån i år. Ska bara se om mina päron vill gå med på de... Får ju hoppas på detta för nu går jag med en sommarjacka eller en väst till skolan med endast en tjocktröja under. Och det är väl inte riktigt rätt tkr jag. Och jag har ju växt en del sen förra vintern så jag kan inte ha min gammla vinterjacka för de är mer en "magjacka" nu :s inte så lång som innan ;) hahah. Men aa jag har inte så mycket och berätta för er. Denna dagen har inte vart den bästa men i morgon är det fredag och DÅ FLYTTAR JAG. Så jag får stå ut några timmar till :D hihih. Det är ju även dreamhack nu. Hej på er alla gubbs och gyzzar ;) haha. Hoppas ni får en awesome time. hade tänkt titta ner i helgen men hela helgen går ju åt att flytta så blir inget med det. Men jag hoppas ni får det bäst och att de är värdiga vinnare i år. Jag får väl se om det blir så mycket update i morgon då när jag ska flytta och grejer. Men ska försöka hinna med ett litet inlägg. Nu ska jag prata med mina fina vänner en stund och sen sova. Just nu står min säng mitt på golvet i mitt rum. haha ingen ordning alls. Men världens bästa mormor har vart här och tvättat fönster idag så då va hon tvungen och flytta sängen. Hon är för bra hon. Men vi hörs i morgon kanske då. Ha det best hest. Pussen!