onsdag 30 november 2011

Sjukling!

 Här var han inte stor!
 Kolla vad liten Theodor var. Så söta mina små bebisar!
 Jag undrar sååå vart min keps är :(
Hej på er! Hur mår ni? Här är det mindre bra. Jag ligger hemma i min soffa och har lägsta möjliga ljus på datorn. Har sån fruktansvärt huvudvärk. Och eftersom allting ligger i lådor så hittar jag inte huvudvärks tabletter heller. Ååh ska nog skjuta mig själv... Well well. här frå ni lite gamla godingar. Jag funderar på om jag ska göra något nytt med mitt hår. Det är så tråkigt och bara ha. Det hänger ju bara där ;) Vill göra någon wow-effekt med håret :D Kan ni ge lite tips och ideer om detta. Jag saknar mitt blonda hår något förfärligt men det är inte värt att förstöra håret så grovt mycket. Men den bilden här över är ju snygg som as. Asså håret. Jag älskade mitt hår då. Jag får fundera  över detta. Jag är ju kär i mitt röda hår men det är så tråkigt... Hoppas i alla fall ni får en bra dag. Jag ska försöka göra lite frukost och sen lägga mig i soffan igen och se en film. Men vi hörs senare. Puss o kram!