söndag 27 november 2011

Min lägenhet!

 Vardagsrummet. Ena sidan där jag chillar framför min exklusiva tv ;)
 Vardagsrummet, Där jag snarkar gött om nätterna ;)
 "utsikten" från hallen in i vardagsrummet!
 Den lilla mysiga sovalkoven!
 Hallen!
 Mitt underbara kök!
 Köket!
Badrum!

God morgon på er!

Som ni förstår såhär i början så är ju det lite stökigt eftersom man håller på och packa upp och vet inte riktigt vart man ska göra av allt så jag har ungefär 30 st "så länge"- hörner ;) haha. Men jag kommer komma i ordning i veckan och det kommer bli så fruktansvärt mysigt här hemma i lägenheten. Anledningen till att det står en tvättkorg i duschen är för att den inte får plats i klädkammaren.... ÄN. Men jag jobbar på det. Jag ska hänga upp alla mina kläder idag och det säger jag er det kommer ta sin lilla tid ;) Sen senare i eftermiddag eller så , så kommer min kära syster komma på besök så ska vi bara mysa såhär första advent :) Jag ska säga er att jag är så jävla lycklig. Man blir så nere över jul om man inte har någon att dela den med men helt seriöst. Att komma hem efter skolan och sätta säg här med tända ljus och lite musik osv jag kommer älska det. Jag kommer längta hem. Och så fint som jag har det nu ska jag alltid ha. Ska inte va ett enda litet dammkorn på golvet. Det är väldigt lyhört här så jag hör att min granne under mig lyssnar på julmusik men det är väldigt mysigt och även tryggt för OM det skulle hända något så skulle dom ju höra det. Och jag vet inte hur ni tänker nu men det knarrar i golvet. Jätte mycket. Men jag tycker det är jätte mysigt. Och att det regnar och blåser ute är också jätte mysigt. Jag är inte rädd längre. I 3:an va jag lite rädd och hjärtat klappade jätte hårt när jag gick och la mig. Men i denna lägenheten så så fort det knarrar eller låter så vet jag att katterna går runt här och kikar. Det känns ju också jätte bra att katterna funnit sig så jävla bra. Dom gömde sig lite igår och va jätte försiktiga men nu ligger dom båda två och sover så skönt. Dom har även hittat sina favorit hörnor ;) Tomzan tycker det är skönt och ligga under elementet på rygg. Så han blir varm om magen. hihi. Så mysiga är dom. Vi kommer trivas skit bra här. Och busshållplatsen precis utanför vad mer kan jag begära :D Men nu mina kära vänner ska jag fixa och dona här. Ha en super mysig första advent så hörs vi sen. Puss från mig till er!