söndag 30 oktober 2011

Trött!


Hej igen! 

Nu är jag tillbaka efter min bloggpaus och är redo att köra järnet och få bloggen rullande. Nu är det äntligen lov och det är så skönt. En hel vecka då man kan göra vad man vill. Bara slappa eller vad man nu vill :) Jag startade mitt lov med en helt grym natt som jag sent kommer glömma. I fredags var det nämligen natt skate i borås skate hall. Och jag jobbade där då. Kl 8 drog vi dit och börja fixa. Vi packade upp varor och bredde mackor för fulla muggar. Så aa vi fixade allt och sen vid 22.00 så öppnade vi. Då var det kaos kan jag lova ALLA skulle betala och skriva in sig samtidigt. Vi hade 3 kassor öppna och jag skulle ta allas namn i alla 3 kassor. Men det gick bra som tur var. Pengarna rullade in och folk köpte mat ,godis och dricka hela tiden. Det var grymma tävlingar och folk vann fin fina priser. Sponsorerna ser ni här ovan. Jag drack kickup hela natten så det var så jävla gött och aldrig bli trött. Men fick nån knäpp vid 6-tiden på morgonen så jag gick in i hallen och kollade när alla skejtade och höll på och då blev jag pigg igen. Men när mamma kom och hämtade oss vid 10.00 på lördag morgon så somnade jag direkt när jag satte mig i bilen typ ;) Men hela natten va sjukt nice och hur fet som helst. Skulle mer än gärna göra om det. Trodde jag skulle bli trött vid 12 eller någonting men det gick sjukt bra. Och det var kul att så jävla många kom. Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så ofta jag kan. Hoppas ni får ett grymt lov. Vi hörs senare. Händer inte så mycket i mitt hem för tillfället så jag skriver när jag vet vad jag ska hitta på idag :) Puss så länge!