lördag 22 oktober 2011

God morgon?


God morgon på er. Eller vad säger man såhär sent. Men man får trösta sig med att det är lördag och att det blev en sen kväll igår. Jackie ligger fortfarande och sover. Linda & Jimmy sov här i natt med och dom är uppe och ska snart åka hemåt. Får väl se till och fixa lite frukost till mig och min prinsessa. Hon tog hand om mig så bra igår. Det kommer bli jätte roligt och bo ihop med henne dom här veckorna. Jag ser verkligen fram emot detta. Igår fick hon egen nyckel och grejer ;) Hihi Hon är så stolt när hon får låsa upp dörren själv ;) Men jag har egentligen ingenting och säga för stunden. Kanske blir lite tjej kväll ikväll. Men vi får se. Vi hörs senare. Hoppas alla sovit gott och vaknat upp jämte någon ni tycker om eller själv om man vill det. Som jag :) hih! Puss o kram hela dan