fredag 30 september 2011

Morgon!


God morgon på er godingar! :)
Hur mår ni? Här är man trött och sliten. Håret ser ut som ett enda stort burr. Haha. Sitter just nu och äter frukost och sen ska jag försöka göra nått åt mitt hår och sedan bege mig mot skolan. Ut i kylan. Ush. Men ska ju börja bli bra väder på dagarna så man får ju tänka så :) Men det är även mysigt och stå och vänta på bussen inne i Borås på mörka morgonar. För det är så fint när alla lampor lyser och man ser allt folk strosa runt :) Så allt är ju inte för jäves. Men jag hinner inte blogga så mycket mer nu. Kan avsluta med att säga att jag slutar vid 11-12 idag och sen drar jag vidare till min mammas jobb, sen vidare till min syster för att bli sminkad och stylad och sen hem, äta och sen kommer jackie och nelly hit och för festar och så drar vi vidare till Dalsjöfors för klass fest med våran gamla klass. Den man gick med 7:an - 9 :an blir tyvärr inga bilder på detta om inte någon annan tar kort men jag vill inte bära med min kamera. Risk att jag glömmer den där i allt ståhej. Men nu ska jag kila. Ha en så himla bra dag så hörs vi kanske sen om jag hinner blogga från nått hörn. Puss! :)