tisdag 30 augusti 2011

Min (a)




Hej hopp! :) Vad gör ni då? Hihi. Själv sitter jag och lyssnar på lite Ri-Fa. Min systers pojkvän har lagt in sina låtar på min ipod och de är ju mest Ri-Fa asså. Men har lyssnat på de ett tag nu och jag tycker om vissa låtar :) Men aao idag så serverade ju vi frukost buffe då och jag säger bara NERVÖS. Va fan kissenödig under hela frukostbuffén. Men det gick bra. Tappade ingenting i alla fall. Men vi serverade ju till elever och personal då. Men om 2 veckor så ska vi ju servera till vanligt folk om man säger så ;) hihi. De känns lite nervsit. Men man lär ju sig med tiden. Men aa idag fick vi då för första gången ha våra kock kläder och jag tyckte jag såg ut som ett mongo men de blir nog bättre när man vänjer sig. Men i alla fall min älskade vän Elin nilsson fyller ju år idag. Hon blir hela 16 år. Och med tanke på att jag inte fick låna henne ikväll (hon skulle ha släkt kalas) så gav jag henne presenterna i skolan och det hon fick då var.

- En Timbuktu skiva
- Ett foto album med alla våra minnen
- Ett linne från h&m som det står nirvana på.
Hon blev jätte glad och de va ju tur de. Hade varit lite tråkigt om hon blivit lellen. Men sen efter frukost buffen så sjöng vi för elin och jonathan i klassen ville verkligen festa loss eftersom han slog ner ett vinglas lite för hårt i bordet så hela foten gick sönder. Hahah. Men aa de va min dag.

Ja den jackan ni ser här ovanför är min då va. Jag beställde den idag så väntar bara på att den ska hamna i posten snart :) Jag kom på nu efteråt att jag aldrig kommer kunna ha min röda mössa till vilket suger dase. Men har den röda till väst och den lilla till jackan. Vad tror ni? as nice. Men japp. Jag lägger väl ut bild så småningom när den kommer :) Men nu måste jag gå och kissa för har varit kissenödig enda sen jag kom hem halv 4. Men vi hörs kanske senare. Pussar o kramar! :)