fredag 26 augusti 2011

Last day...

Happ happ, nu har man klarat av en hel vecka i skolan och det känns väl inte så illa faktiskt. Veckan har gått fort och jag har inte suttit och degat en enda dag. Det har varit full rulle i skolan hela tiden och efter skolan har jag alltid haft saker för mig så det ska bli skönt med helg. Det är ju nollningen idag. Ni vet man "välkomnar" alla nya ettor och super som as osv osv ;) haha men jag vet inte om jag är så taggad på de. För i morgon är det ju junkfest och jag ska liksom upp tidigaren tidigast så jag kan inte riktigt va taggad på att leva rövare idag och tro på att jag kommer va pigg och fräsch. Näe jag tror att nollningen får bli en annan dag. Men aa nu ska jag gå och möta upp min fina vän Linnea så ska vi föra våra kroppar vidare till skolan. Men ha en bra dag så hörs vi senare. Puss o kram hela dan!