fredag 29 juli 2011

Grym kväll!

Jag har haft en helt grymt bra kväll med nära och kära. har varit med alla jag tycker om idag vilket känns helt underbart. Och har även världens bästa familj. min mamma har träffat en ny kille som är så genom skön så det känns som vi känt varann i 20 år. Han tycker dessutom jag har glimten i ögat ;) hiho. Så jag är fan en lycklig brud nu. Men ibland så kan man gå och känna att man känner saknad för någon och sen när man väl träffar den här personen så känner man ingenting. Allting känns tomt och ihåligt. Och ungefär så kände jag idag. Jag känner att ingenting kan krossa mig och ingen kan få mitt leende försvinna från mina läppar. Jag är en ny människa och fy fan vad skönt det känns. tack alla underbara läsare för era fina kommentarer det betyder jätte mycket. Sov gott så hörs vi i morgon igen :) puss på er älskade vänner! :)