torsdag 30 juni 2011

Stekt fläsk!

Kl 4 satt vi och käkade hamburgare på balkongen ;)
(Någon smygfotade mig när jag låg och sov så fint i soffan, vem kan de vara tro...)
Hej där sötnosar!

Vad har ni för er då? Jag kan tänka mig att ni sitter och kollar hur livet leker på facebook och läser om hur fulla era vänner är just nu när dom sitter med gött häng och tar en bira? Har jag rätt. Nä. haha nee men det är ungefär vad som står på min facebook i alla fall. Själv sitter jag här och luktar stekt fläsk. Det är så jävla varmt jag kommer aldrig klara av och sova i den här värmen. Funderar helt seriöst på och lägga mig på balkongen eller i alla fall öppna balkongdörren och ligga innanför. Men är ju så jävla rädd för att få spindlar på mig eller flugor i munnen typ. Så jag får helt enkelt ligga här och dö. Natten har vart helt sick. Som ni kanske ser vad jag skrivit på facebook. Haha, men men har fått många goa skratt i alla fall. Jag borde sova nu eftersom jag ska upp tidigt i morgon bitti. Ska även till tandläkaren i morgon med så måste hitta någon som kan hänga med mig :( Kan ikke gå själv. Men nu har jag inte så mycket mer och framföra så jag säger väl egentligen bara godnatt och jag hoppas ni kan sova gott i den hemska värmen. Puss o kram hela dan!