söndag 26 juni 2011

 Du har mail!
Nyckeln till framgång!


Du har mail var minsann bra. Ångrar inte mitt val. Det va en riktigt bra film faktiskt. Jag ska egentligen sova nu men jag kan inte. Jag är inte trött någonstans och jag vet att jag inte kan somna nu så jag tror jag ska sova i soffan i natt igen och börja kolla på nyckeln till framgång. Så kanske jag kan somna till den. Jag gillar såna här gamla filmer. Dom är riktigt bra faktiskt. Har någon sett "tillbaka till eden" de är ju en riktigt gammal film men fy fan vad den är bra. När mamma beställde hem den och vi skulle se den så hånade jag henne verkligen men när vi börja kolla så va jag helt förtrollad. Det gulliga va att vi såg den i 3 delar och vi kollade varje söndag. Så varje söndag satt vi placerade framför tv rutan med revben och potatissallad. haha vi gillar att variera oss i min familj ;) haha. Men nu börjar filmen. Sov så gott så hörs vi i morgon igen. Puss och kram!