måndag 27 juni 2011



H E J S A N S V E J S A N !

Hur står det till denna vackra dag? Jag hoppas ni mår bra för det gör jag. Haha, min dag har gått riktigt fort. Jag vet att klockan bara är 12 eller så men jag har ju lite sysslor på veckorna då va så medans ni ligger och sussar så sött så tar jag tag i mitt liv. Eller vad säger man ;) haha. Ne men jag ska ta och käka lite frukost hade jag tänkt. Tanken är att jag ska vara med Nelly och Matilda idag men det känns inte som att lusten är med riktigt. Men jag kan inte bara sitta inne en sån här fin dag. Så det är bättre jag åker dit och är social. Men jag kan ju dra min vecka lite snabbt här då va.

Måndag (idag) : Vara med Nelly & Matilda
Tisdag : Min fina vän Julia kommer hit :)
Onsdag : Ska träffa mitt hjärta Jackie och kanske någon/några mer.
Torsdag : In till stan och checka in September när hon lirar på stora torget.
Fredag : Stoppa cashen i fickan och rulla ner mot Varberg med mina brudar.
Lördag : Träffa Tobias men inte alls säkert
Söndag : JAG FYLLER ÅR! :D

Så då. Där har ni min vecka. Jag hoppas ni också ska hitta på massa roligt och har massa planer för sommaren 2011. Glöm inte och skicka presenter till mig på söndag. haha nee men ett litet grattis in på min mail adress hade jag ju inte surat över. Ha nu en jätte bra dag så hörs vi senare. Puss och kram hela dan!