lördag 21 maj 2011

Bilderna kommer här

 Nästa piercing som står på tur är då tungan, sen får det vara bra!
 Såhär blev de, snyggt aa!


 Eftersom mamma lämnade mig ensam inatt tyckte hon nog lite synd om mig så hon köpte världens bästa mat till mig. Mumma!
 Eftersom jag inte har någon plopp på insidan så får jag ha läkar tejp på näsan när jag sover.
 Morgon mys med min fis!
( Hur kommer det sig att han ALLTID ska sitta mitt framför tv:n )

Sådär då. Där har ni bilderna på mitt nya bling bling, hihi. Kvällen spenderas hemma hos stora syster som har anordnat en liten fest. Men blir ingen övernattning där i natt. Ska bara ta det lugnt och chilla så när jag känner att jag har fått nog så kommer min limmo (alltså mamma) och hämtar mig och kör hem mig till min mysiga säng. Hihi, Men nu ska jag kolla på my sweet sixteen. Puss så länge!