lördag 2 april 2011

Träffat kronprinsessan!

hejsan hejsan!:) Hoppas ni har det bra allihopa. Just nu sitter jag hemma hos min "farmor & farfar" i Småland, jag och min lilla kusin har tittat på munintrollet och nu när han gick så har jag tid med lite bloggande. I förmiddags så åkte vi in till Kosta för att "träffa" kronprinsessan Viktoria & även stiliga Daniel. Man kan ju inte säga annat än att han faktiskt är snygg ;) Hon va riktigt trevlig faktiskt och tog sig tid för att inte missa någon haha, jag tog massa kort men blev genom glasruta och de va ju inte jätte bra men tyckte ändå det blev hyffsade kort. Hon va där för hon skulle inviga ett café som precis öppnats. Det va en upplevelse. Efteråt när hon skulle in och fika eller vad hon nu gjorde så gick vi och shoppade. Jag hittad en super tuff tröja som jag har på mig i denna stund ;) jag lånar dator här så ni får se alla bilder när jag kommer hem igen. Har fått en jääävligt jobbig hicka som jag lackar ur på snart. Så innan jag blir aggresiv här säger jag, ha en trevlig Lördag så hörs vi i morgon eller kanske senare. Puuuss och kram!:)