lördag 26 mars 2011

morgon mys!



God morgon på er! Ligger just nu och drar mig i sängen, har dratt undan gardinerna så att jag bara kan ligga och stekas av den härliga solen. Det är ju helt underbart att det är skinande sol redan vid 8 nu. Jag har spanat runt på massa söta sommarkläder nu i morse och har lagt några på listan. Jag har gjort en lista på allt jag vill ha och så kanske jag köper 2-3 plagg per månad för jag har inte råd med alla 50 plaggen samma månad så det får bli så och det funkar kanon. jag ska nog gå upp och göra lite våfflor nu är fett sugen på det och goare frukost kan det ju inte bli, hihi. Har sovit ensam inatt och det är rätt gött för då har man lite mer frihet. Och det är skönt att vara själv för då kan man ligga och fundera över livets stora gåta, nee men aa jag tycker om att vara själv IBLAND. Men dom där våfflorna lockar väldigt mycket nu så jag ska gå och göra några smarriga våfflor. Vaknade 10 i 6 idag föresten så jag kommer nog gå och lägga mig kl 7 ikväll, haha. i morgon blir det ullared också. Jag skulle bara berätta att min syster ska vara make up artist på hem & trädgårsdmässa på åhaga, hennes modeller kommer ha modevisning klockan 11 och även kl 15 så för er som är i Borås eller ni som bor här tycker jag ska slänga ut 90 kr för att se min absolut grymma systers sminkningar, jag funderar på att åka dit vid 3 och fota men att slänga ut 90 kr på att ta några kort känns onödigt då köper jag hellre något fint i ullared och kollar på lindas bilder istället. Är i alla fall otroligt stolt över min syster och ingen annan förtjänar denhär platsen som min syster för hon är världs bäst på att sminka och hon är inte ens utbildad utan det är en hobby som hon nu använder på kunder. Hon har beställningar nästan varje helg och hon är duktig så om ni ska göra nått rolig och vill vara fina till de speciella ögonblicket tycker jag ni ska gå in HÄR och beställa en tid så min syster får sminka er. Jag har aldrig hört någon som blivit missnöjd och jag är nöjd över alla sminkningar hon gör på mig. men jag är allergisk mot smink så svider i flera veckor efter men det är de värt. Hihi, nu ska jag göra mina förbannade våfflor. Puuuuuuss!