söndag 6 februari 2011

Jobbigt!




































































Hej på er!:) Ni undrar väl vad alla dom här bilderna är bra för men det är såhär att jag gick in på lite tuffa sidor och tänkte: nee nu börjar vi med street stilen igen, tar bort alla finkläder och hänger upp dom "tuffa" grejerna. Och så när jag hade hittat allt det lite mer street kläder tänkte jag jag kan kolla in lite på h&m med för dom brukar ha ganska tuffa t-shirtar och då blev de att jag kolla på allt och sen vlev de gina tricot, och lindex och så hittade jag massa fina kläder så jag vet verkligen inte hur jag ska ha de. Det är riktigt jobbigt. Hade jag haft så mycket pengar hade jag u köpt allt direkt men har inte ens 10 kr just nu så blir svårt. Hahah men vad tycker ni? Fin stil eller street stil? Behöver verkligen era råd. Nu kommer mamma och hämtar mig så vi får höras senare. Puuuuss!