söndag 23 januari 2011

 vad skulle jag ha på mig om inte min onepiece!
 Jag saknar min bebis så ofantligt mycket!




 Linda och jimmys första pussbild, sött!
 Jag och mamma på skara sommarland!


 Jag älskar denhär bilden, jag var inte så stor där! ;)

 Haha jag och farmor! ;)


Hej på er!:) När jag kom hem till Linda och Jimmy igår så drog Linda fram fotoalbumen och jag var bara tvungen och ta kort på korten , hahaha så här är några av dom. Det väcker så otroligt många minnen och man blir så himla glad av det. Jag hoppas ni gillar dom lika mycket som jag. Mitt internet funkar fortfarande inte så ni får stå ut med att de kommer bilder väldigt sällan. Men jag ska be Jimmy kolla min dator sen. Vi ska upp till mamma och äta sen blir mys att vara med hela familjen sen, eller nästan hela i alla fall. Men vi får höras senare för just nu kollar vi på Just Wright, vilket är en riiiktigt bra film. Alla borde se den. Den är rolig, spännande och romantisk. Så kolla in den! ;)