söndag 26 december 2010

Hej på er! Jag vill bara säga förlåt för min dåliga uppdatering av bilder. Jag ska ladda kameran idag och ta lite bilder. Men min dator funkar inte så bra nu så får uppdatera från ipoden och det går inte och ladda upp bilder. I morgon ska jag åka till knalleland och köpa iPod skal. Om dom nu har de till den senaste ipoden. Aka jag får kolla. Ska även beställa min onepiece nu i veckan. Eftersom inte en endaste av er frågade nått på frågestunden sket jag helt enkelt i de. Det är en speciell dag för mig idag för det är nämligen så att idag är dagen då min farfar dog. Jag har aldrig träffat min farfar för han bodde i Tyskland. Men jag hoppades att han skulle komma till Sverige och sen dog han. Tråkigt men så är de. Nu dör min iPod snart så säger hej då så länge. Vi hörs senare. Puss