tisdag 21 december 2010


Hej på er! Fyfan för mitt mående idag asså. Det var det värsta på länge. Har så ont i mitt huvud att det snurrar och så förkyld att jag varken kan andas genom näsa eller mun. Har så OERHÖRT ont i min rygg så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är helt öm under ögonen det gör jätte ont. Så jag drar nog slutsatsen om att jag är sjuk. Det är ju underbart och vara sjuk såhär nära jul. Fan. Jag hatar dethär. Igår så var jag i stan och handla julklappar hela dagen och det var svinkallt sen åkte jag hem till min pappa en stund som jag inte träffat på 2-3 månader nu. Och där låg Linda sjuk som ett as. Hosta och nyste. Så jag vet inte vem jag ska ge skulden. Det kalla vädret eller min syster? aa jag får nog fundera på det en stund. Och inte nog med de. Igår när jag åt hemma hos pappa så bet jag mig REJÄLT i kinden och det börja blöda och nu har jag fått nån slags inflamation i kinden. Jag hörde riktigt när jag bet i kinden. Men nu ska jag göra varm oboy och känna efter om det blir bättre eller sämre och så får jag bestämma sen om jag går till skolan eller inte. Ha en bra dag så hörs vi senare. Puss!