onsdag 8 december 2010

Har inget och skriva om idag så blir gammla bilder istället!



 Allra bästa vänner livet ut!


 Alltid samma pose!



 Vi är även grymma på cheerleading!

 Jag älskar dig! (bjuder på att jag ser ut som ett slickat rövhål)



 Vi har alltid så sjukt kul ihop!
 Smidiga är vi med!


 Underbar bild asså ;)






 Här va vi närgångna;o

Jag börjar med att säga såhär, Jag älskar er så himla mycket brudar. 13 år har vi känt varann Felicia och vi har känt varann i 10 år Amelia. Och jag ångrar verkligen inte att det blev vi tre. Jag är så himla lycklig med er. Ni är dom bästa och när vi väl börjat med våran galenskap så kan vi inte sluta. Vi sjunger, dansar, och skrattar ihjäl oss. Jag skrattar alltid med er. Och jag kan vara mig själv till 100 % med er. Vi gör allt tillsammans och det känns så otroligt skönt. Alla våra minnen. Filmkvällar, skatehallen, och alla gånger vi åkt moppe. Det känns som vi åkt moppe för typ 100 000 kr. hahah, när vi åkte på moppeluffandet. Vi åkte 8 timmar. Det är så galet. hahaha, men vi hade så sjukt mysigt verkligen. Aa jag har sjukt kul med er och jag älskar allt vi gör. Asså hur galna idér har vi inte egentligen. Jag är så himla glad över att vi är alla 3 igen. Jag är rädd att vi ska förlora varann om vi umgås 24/7 men vi har verkligen ofattbart kul tillsammans. Jag kan skriva en hel bok om det skulle vara så, men jag tror inte vi ska skriva ut allt vi säger och gör. Men kul har vi i alla fall och om jag får en idé så får ni alltid va med i den och göra alla hyss. hahaha, Jag säger det igen och kan säga det hur många gånger som helst. Jag älskar er så himla mycket. Ni är allt för mig.
L I S E L O T T || F I L L I D U T T A || P A R A D O N A || NU, DÅ & FÖRALLTID!