tisdag 23 november 2010

Otur!











Hej på er! I morse när jag skulle gå till bussen så va klockan 07:44 och bussen går 07:48 så jag skulle aldrig hinna springa runt allting så jag tog skogsvägen för att verkligen hinna och när jag är påväg ner så halkar jag riktigt illa och benet viker sig bakåt och jag landar med hela kroppen på benet jag vågade inte röra mig ett skit, det gjorde så fruktansvärt ont. Tönt som jag är börja jag gråta. Jag pröva och resa mig och jag har aldrig känt sån smärta i hela mitt liv. Hela benet värkte och huvudet gjorde skit ont eftersom jag slog i det med. Jag haltade hemmåt. Och det var ett under att jag ens kom hem. Mitt knä är helt svullet och jag har en bula i huvudet. Jag trodde jag hade brutit benet men då kan man ju inte gå på de. Nu ska jag köra lite varm oboy och kolla på efter bröllopet och bara ta det lugnt så ska jag se om benet är bättre i morgon och om den jävla huvudvärken går bort. Jag är skit förbannad för enda sen jag vakna i morse visste jag att det här skulle bli en rutten dag. Men vi hörs sen igen. Ha det bäst!