tisdag 30 november 2010

Joel!

Hej på er! Detta får bli sista inlägget. Jag tänkte bara hjälpa min älskade vän Joel lite på traven han hade en blogg innan men det gick sådär med den men nu är han på fötterna igen och har startat en ny blogg. Och han är en grymt bra kille och har JÄVLIGT mycket vettigt och säga kan jag ju meddela. Så jag tycker alla ska ge honom en chans och det går ju alltid lite segt i början men jag kan lova er en super duper blogg. Han kommer bli störren amir,chrilleboii, kissie, dessie, paow och kenza tillsammans. Gå in och läs och kommentera vad ni tycker han ska blogga om och hjälp honom lite på traven. En fågel viska mig i örat att han behöver hjälp med designen så finns det någon kunnig spillevink som kan tänka sig hjälpa Joel så blir han nog tacksam för detta. Men gå in och kommentera en massa på denna snyggingens blogg så önskar vi honom all lycka med detta. Puss och kram säger jag och jag ska hålla tummarna för dig vännen! Bloggen hittar ni HÄR