lördag 30 oktober 2010




Hej på er! Jag kan inte tänka idag, jag är jäääääävligt trött efter nattens händelser. Tonår-Big Movie Night-Kärlek/Vänner. Har vandrat runt från kl 19:00 till 06:00 nu i morse. Vi somnade kl 06:00 och sov i typ en timma. Alla har attackerat oss hela natten och legat på oss, tatt våran filt och vi har legat i ett omklädningsrum på stenhårt jävla kakelgolv med casper rakt över oss. Att den lille kan ta sån plats. hahah mitt i natten när vi låg och typ vila så kommer eric och alex in och drar ut anton på hand madrass och lägger honom i hallen... hohohoh har nog aldrig skrattat så grovt som då. Men det har vart en bra kväll faktiskt och man ska inte tänka på allt det dåliga som också hände. Så jag avslutar med att säga att kvällen/natten var hur bra som helst och nu ska jag planera mitt lov. Ni kan ju få en liten planering nu direkt.
Lördag (idag)- Felicia kommer hit och myser och tittar på film.
Söndag-Supa skallen av mig, haha neej ingenting planerat.
Måndag-Casper sover hos mig och ev en till liten pojke (men vet inte vem än)
Tisdag-Casper och co åker hem. Och kl 14:00 är det WILDMARK. (jackie,jag,felicia,amelia har ett gäng som heter wildmark så ska vi ha spa,äta god mat och mysa med film och godis)
Onsdag till Söndag - Ta dagen som den kommer!

Vad ska ni göra ni som har lov nudå? Saknar ni en frågestund eller någonting det var ju ett tagsen så att säga. Men ni får ha det så bra. Puss på er!