tisdag 26 oktober 2010

Hej på er!

Jag hade tänkt visa lite bilder men bildsystemet verkar ha krachat så jag gör de en annan dag. Idag så har jag vart i skolan och haft hemkunskaps prov. Jag vet inte hur det gick men det kändes medel bra...Efter skolan åkte jag och Nelly hem och bara chilla så ringde min älskade lille bror Casper som jag saknat sönder. Så jag och Nelly tog nästa buss och inne på Willys i knalleland kom en liten lusk och nöp mig och då vad det Casper och Anton. Älska mina små busbarn. Så vi handlade och sen drog vi till skatehallen. Anton drog hem och jag, nelly och casper åkte till stan och gick runt sen kom mamma och hämta oss och så körde hon hem Casper och sen Nelly och när vi åkte och lämna Nelly fick jag nått jävla cp bryt i bussen så jag satte på lilla melodifestivalen skivan och jag är förvånad själv jag kunde varenda låt. Det är ju bara så sjukt. Men sen drog vi hem till mormor så fick vi lite mat och jag fick även 25 kroner eftersom jag har namnsdag idag. Amanda & Rasmus är det. Och jag träffade även rasmus i skejthallen så vi grattade varandra. Det är min kusin. Men nu känner jag att jag bara skriver massa ointressant information så nu ska jag inte skriva mer. Ha det bra så hörs vi. Pusshej!