söndag 26 september 2010

 Sötnöten Philip
 Sötnötarna Casper (evil eye) & Amelia
Hej på er! Jag har haft en super duper kväll verkligen. Ni ser ju bara på bilderna vilka buskompisar jag har. Hihihih, Dom jag tillbringade kvällen med var ju då Amelia,Felicia,Wille,Casper & Philip. Och det var super duper skoj. Jag hoppas det blir en likadan kväll snart igen :) Som ni ser på denna bilden över så är det från när jag hade blont till brunt. Vilket tyckte ni va snyggast? Jag vet att det är svårt och kommentera och jag vet inte riktigt själv hur man löser det. Men ni kan ju annars skicka eran kommentar på ett mail till : Amandascherbetz@hotmail.com och jag kollar min mail varje dag så jag lovar att jag svarar på era kommentarer. Nu ska jag tvätta bort sminket och byta om till sovtröjan för nu är mandis trött. Sov så gott godingar så hörs vi i morgon!