onsdag 21 juli 2010

När börja du blogga?
-Jag börja blogga i februari.
Vad vill du göra i framtiden?
-Jag vill jobba utomlands med en stor modetidning, antingen bli fotograf eller sån som väljer ut kläder till modevisning
Vart vill du komma med din blogg?
-Jag vill mest dela med mig av mitt liv och det är kul att folk kollar. Skulle va grymt kul och tjäna en eller två kronor på den
Vem är din förebild?
-Min förebild är Emma Gunnari.
Vill du ha barn? I så fall när?
-Ja jag vill gärna ha barn, när jag skaffat kille som jag älskar och vi vart tillsammans några år.
Saknar du hobbe mycket?
-Jag tänker på honom varje dag och kämpar för att orka gå vidare. Men han kommer alltid finnas i mitt hjärta och va min bebis.
(Hobbe när han va 11 veckor)
Om du hade haft en 10 miljoner vad hade du gjort då?
-Jag hade bjutt mammsen på en utomlands resa, shoppat sönder. Tatt mina kompisar på en mysig weekend och åkt på kryssning, jag älskar kryssning.
Vilken kändis vill du träffa?
-hmm, jag vet inte det finns så många bra men jag hade nog velat träffa justin bieber eller nån som är i min egen ålder liksom.
Hur gjorde ni när ni sålde Hobbe?
-Mamma hade kontakter som hade nån som ville ha en hund så träffade vi den familjen så köpte dom honom.
Är du kär i någon?
-Ne det är jag inte
Ger du ut din msn till vem som helst?
-Nää men andra verkar göra det för helt random personer addar mig jämt.
varför är filicia gårdfeldt så sjukt jävla snygg?
-Jag vet inte varför hon är så jävla snygg. men hon är verkligen sjukt jävla snygg. Många pojkhjärtan krossade hos den snyggingen ;) (Finaste Filicia)
vad ska du bli när du blir stor ?
Fotograf eller modedesigner.
vilken gymnasielinje har du tänkt att välja?
-LBS, Frisörlinjen, Hotell&restaurang, Floristlinje.
vad kommer ditt efternamn ifrån?
-Det kommer från Tyskland det finns bara 5 stycken i hela världen som heter det. Farmor,linda,jag,pappa och pappas farbror
Har du någon kille för tillfället?
-Nope, jag är singel och olycklig. needå det funkar men ibland kan det kännas lite tomt.
gillar du att sjunga?
-Jag älskar och sjunga det är det roligaste som finns.
vad har du för kamera?
-Jag har en Nikon D60, den har krånglat lite men en super kamera verkligen. 5000-6000 :-
VEM ÄR E.R , för ett tagsen skrev du love also spell E.R?
-E.R är en person som jag försöker glömma och som inte vill bli nämnd här i bloggen. Så vi lämnar honom/henne utanför dethär.
Vad heter dina bästa vänner?
-Mina bästa vänner heter Felicia Svensson & Amelia Lindwall jag älskar dom något fruktansvärt och dom finns alltid och ställer upp för mig.
Hur är din relation till din syster?
-Den är bra. Vi bråkar ibland och då BRÅKAR vi verkligen. Men vi är som värsta polarna vi är med varandra och har super kul verkligen. Så det finns ingen bättre syster i världen.
Vilken del av din kropp är du mest nöjd med?
-Mina läppar och min näsa. Allt annat är tjockt och dallrigt.
Har du tänkt att göra fler piercingar, tatueringar och isf vart?
-Jaa det har jag, Jag ska pierca tungan. Och så ska jag göra några tatueringar. Kanske gör en skiss på dom nån gång så ni får se. Eller så får ni vänta tills jag lägger ut dom på riktigt. En ska va med mitt namn, en som påminner om hobbe och så ska jag tatuera in mitt barns namn när det kommer till jorden (:
Ifall du skulle vinna en miljon vad hade du då lagt pengarna på?
-hmm... jag hade nog vart ganska snål, men jag hade antagligen köpt en bil. Haha..
Vad tycker du om kissies låt sucess?
-Den är bra men ganska entonig. Men visst det var en riktig sucess ;)
Vad hände med eran hund?
-Hobbe blev hämtad av en annan familj när jag var i kalmar ganska taskigt gjort men det kanske var bäst så eftersom jag hade vart jätte ledsen. Vi kunde inte ha kvar honom eftersom vi går i skola och mamma jobbar och så, och vi åker bort ganska mycket och det är inte alltid man kan hitta hundvakt. För ingen kan ta hand om en så stark hund, han drar jätte mycket i koppel och så. men jag hoppas vi kan åka och hälsa på honom snart.
Om du lyckas med bloggen och tjänar massa pengar på bloggen, kommer du inte att jobba då?
-Om jag tjänar tillräckligt så nej jag kommer inte jobba. Men jag ska fortfarande flytta utomlands.
Varför sminkar du dig inte?
-Jag tycker det är så fult på såna som sminkar så sååååå himla mycket så när dom väl inte sminkar sig så ser dom ut som gamlingar bara för att deras hud blir förstörd av smink. Jag har aldrig haft en finne och jag vill inte förstöra huden med massa feta produkter.
Hej Amanda, super fin och bra blogg verkligen. Jag läser din blogg dagligen och jag har sett dig i stan många gånger, du är med mycket kompisar och alla verkar gilla dig. Är du lika gullig i verkligheten som du är på bloggen, positiv och glad. Du verkar vara populär bland dina vänner.
-Hej ja jag är super populär, hahah det kan juh inte jag säga. Jag har världens bästa vänner som jag älskar att umgås med. Istället för att bara stå och granska mig i stan kom fram istället inget och skämmas för skulle tycka det var super kul. Jag är verkligen mig själv både i bloggen och verkligheten. Mina kompisar tycker jag är rolig, snäll och helt galen. Hahah och det kan jag nog hålla med om lite galen är jag allt.
Har du många ovänner?
-Nää inte så mest såna jag är lite sur på, men ingen direkt som jag HATAR.
Nu har du ju fyllt 15 och är byxmydig, men är du oskuld?
-Den saken har jag för mig själv. Jag är ingen sån som går runt och skryter en massa.
Hej Amanda! Jag undrar vart du brukar åka på semestern, så som sommarlov, jullov, utomlandsresor m.m
-Hej du! På semestern åker jag med mina föräldrar till skåne eller varberg och liknande. Sommarlovet tillbringas mycket i borås och varberg. På jullovet brukar vi svänga förbi småland och hälsa på min sommar farmor och farfar.
vad är din favoritmat? kan inte du lägga in ett inlägg där du sjunger? snälla, jag tror det är många fler än jag som vill höra!
-Min favoritmat är min egen thaigryta och min egen tacogratäng. haha ego. Jag hade tänkt göra en låt och lägga in på bloggen men jag måste fjäska lite med pappsen för det är han som kan allt sånt.
Sjunger du & har ni studio?
-Japp jag sjunger det är det roligaste i världen. Vi har egen studio bland allt bröte. Men jag och pappa ska rensa där nere men jag är rädd att få en råtta i ansiktet. Hua.
Hur många läsare har du? Totalt? Veckan? Dagen?
Jag verkligen älskar din blogg.
-Ni ser en gadget i vänstra hörnet hur många läsare jag har.
Hej Amanda. Jag älskar din blogg. Hur är ditt liv utanför bloggen. Det verkar så spännande
-Haha hejdu, kul att du säger det. Näädu mitt liv är nog inte speciellt spännande. Det känns ganska meninglöst ibland. Men ibland händer det nått litet extra som man delar med sig av.
Om du fick en hel dag med vem du vill vem skulle det vara? (:
-Jag hade velat ha en hel dag med min idol och förebild Emma gunnari. Hon är den absolut tuffaste och vackraste personen jag vet. Hon är verkligen så jävla ball. Och hon är hur snäll som helst. Och as go tjej. Jag hade velat gå i hennes skor. För hon är så himla fin och en riktigt cool tjej. (Världens finaste Emma, gud vad vacker hon är)
Hur kan du och Jimmy vara så bra kompisar?
-Vi är med varandra varje dag, vi bor ihop och han är ju som en bror för mig och jag älskar honom nått fruktansvärt. Han är sjukt rolig och vi har samma humor och allt. Vi trivs ihop och vi umgås ju även om Linda inte är med så aa det är som en storebror vi bråkar och vi skrattar. Han är helt klart den bästa killen jag känner.


........................................

Tack så mycket för alla frågor och jag hoppas ni fått svar på det ni vill veta. Vi kör en ny om nån månad igen. Nu ska jag gå och bada. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar